17 september 2012

Makeri på Kulturnatten i Västerås!

Sen i våras har jag Elin, Matilda och Nathalie planerat och pysslat och letat lokal. Vi håller på att starta en kreativ byrå och ett frilanskontor här i Västerås. Makeri fick det heta. Och där kommer det makas med allt från illustration, till grafisk design, till fotografering, till styling, mm. Så himlans roligt! Hemsidan håller för fullt på att byggas, men kika gärna in ändå: makeri.nu

I väntan på det perfekta kontoret har vi jobbat fram ett bröllopskoncept. Där vi erbjuder helhetslösningar för bröllop. Med allt från fotograferingen, till inbjudningar och placeringskort, till dukning och styling. Här är lite små glimtar av det. 

Om man vill se mer än glimtar tycker jag att man ska komma till vår nya fina lokal på Västerås Kulturnatt och kika! Nu på lördag mellan 18-22, på Köpmangatan 1A. Här är ett Facebook-event! Kom om ni bor i stan! Eller om ni bor i närheten för den delen. 

Jag passar också på att ställa ut min slutuställning från Berghs på samma ställe samma kväll. Eftersom den också handlar om kärlek passade det ju himla bra. Jag efterlyste en massa udda kärlekshistorier, illustrerade och satte i en bok. För att ge lite hopp om att man kan träffa någon när man minst anar det. 

Här är lite bilder från utställningen på Berghs.

Avslutar med en liten bild på hela Makeri-gänget när vi var med i VLT. Glada är vi!

3 kommentarer:

  1. Helt fantastiskt! Jag blir kär och vill flytta tillbaka till Sverige igen!

    SvaraRadera
  2. ja vad kul! mer sånt i tidningarna (och på riktigt såklart)

    SvaraRadera