26 september 2012

Idag flyttar jobbet hemifrån!

Idag kommer vara den sista dagen som jag jobbar hemifrån. I kväll flyttar jag äntligen in i vårt nya kontor! Det ska bli så himlans underbart! Jag kommer ha jobbarkompisar! Och det ska bli så himla skönt med lite vettiga rutiner. Att klä på sig, fixa till sig, och ta en promenad till jobbet. Och inte sitta hemma i sovkläderna. Men innan jag flyttar tänkte jag att det kunde vara kul att visa hur det ser ut nu. 
Här är en lite utzoomad bild av min arbetsplats. Mitt bland vardagsrumsmöblerna. 

 Lite stökigt skrivbord. 

Ännu rörigare skrivbordslåda. I den kan man hitta allt. Jag gillar det. 

Hylla med massa djur- och växtböcker. Och lite annat. 

Jobbarkompisar (elefant och björn) och lite pennor.

Låda för allt som ska postas. 

Och pyssellådan. Min dymo gick i tusen bitar efter att jag skrivit pyssel. 
Där har ni små glimtar hur det ser ut nu. Snart får ni se hur det blir på det riktiga kontoret!

1 kommentar: