11 augusti 2012

En gnutta beslutsångest

Ganska så länge har jag tänkt att jag borde fota nya produktbilder till mina illustrationer. Men nu när jag kommit igång får jag en himlans beslutsångest. Ska det vara saker med i bilderna, eller inte, och vad för saker? Eller kanske ska man blanda lite. Här är fyra alternativ. Om ni har några åsikter är det hemskt välkommet! Förresten, ikväll ställer jag ut på F12, kom om ni kan!


Quite a long time I have thought that I ought to shoot new product photos for my illustrations. Here are four options. If you have any opinions, it is welcome! 

6 kommentarer:

  1. Jag tycker det är ganska fint med saker med i bilderna. Det ser sådär hemtrevligt ut... :)

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte mest om bilden uppe till höger, när bara lejonet tittade in. Mysigt, personligt och lite skruvat :)

    SvaraRadera
  3. Jag gillar bild nr. 2 & 3 bäst :)

    SvaraRadera
  4. gillar tvåan och fyran mest! de är stilrena och intressanta och man fokuserar på produkten. den tredje med rekvisita i var också fin, men då blev inte produkten lika dominerande. åh du är så duktig!!!

    SvaraRadera
  5. Ett tips är att inte ha den där boken eller vad det är jämte. Jag skulle ta en nära med bara lejonet och en längre ifrån där man ser den lite i sitt sammanhang produktplacerad liksom.
    lycka till :)

    SvaraRadera