4 januari 2012

Några juleklappar

Jag tycker om att pyssla ihop juleklappar, mer än att köpa. I år tog jag mig kanske lite vatten över huvudet, men jag lyckades. 

Jag har gått och blivit moster. Och ville göra något personligt till hennes första jul. Det tog ett tag för min syster och hennes man att bestämma vad hon skulle heta, hon gick under smeknamnet grodan hela tiden i magen och även under sina första två månader ute.  

Och jag tyckte att hon skulle få minnas att hon kallats för grodan. Så bakom lilla grodan här står det "Grodan" och när hon är född. Skakar man kommer det massa glitter. 

Och lite pärlor.  

Min pappa är inte den lättaste att köpa klappar till. Men mockarutor blir han alltid glad för. Tål man inte mjöl kan det vara svårt att få tag på. Och han reser massor, så jag gjorde en liten reseförpackning. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar