19 oktober 2010

Tatuering och hemsida

Jag håller på med en hemsida just nu (ja, det är då verkligen på tiden), och den ser ut såhär hittils. Och eftersom jag precis har lyckats förstå mig på dreamweawer, har jag lite problem. Om det är någon som vet hur man gör ett bildspel är jag hemskt tacksam för hjälp!
startsidan...
... och illustrationssidan



Jag har haft hemskt mycket problem med mailen som är kopplad till bloggen, det är därför det fortfarande står att jag går på Berghs. Och det är därför jag inte gjort om den på ett tag. Men nu är jag hemskt sugen på förändring, kan bara inte komma på vad...

Och idag är ingen vanlig dag. För idag har mitt första tatueringsjobb blivit avklarat. Jag har inte vågat säga ja innan. Men nu har en annan Tove en blomma som jag har ritat tatuerad på sin rygg. Jag har inte sett resultatet än, men är hemskt nyfiken (såklart)!


2 kommentarer:

  1. Tack tack hemskt mycket tack! Har dock lite andra planer nu, den kommer nog likna bloggen lite :)

    SvaraRadera