15 juli 2008

4 kommentarer:

  1. Tjenare Tove!

    Man registrerar sig på statcount.com åsså får man lägga in en kod i designen på din blogg. Inte så svårt som det låter, till och med Fatima har klarat det;)

    Hmm, ne, inte hört nått om marcogrejen, vad äre som ska hända?

    Haade!

    SvaraRadera
  2. fan, isåfall är jag trögare än fatima får jag erkänna! Var hittar jag koden och var ska jag sätta den? Marco ska ha nåt galej hemma hos sig i helgen tydligen, vet inte om jag kommer kunna ta mig dit men det skulle ju kunna bli rätt trevligt!

    SvaraRadera
  3. Hej! du hörde av dig i mitt kommentarsfält idag att du kunde måla lite av mig. Jag undrar om du kan måla ansikten? För jag har bilder på mig själv och en vän. Sen kanske något annat också.
    Hör av dig på:
    www.minstil.devote.se

    SvaraRadera
  4. Tove.

    registrera dej på den sidan åsså klickar du på en skiftnyckel-ikon.

    Sen "install code", välj typ av räknare.

    Please choose your Blog/Web Page Editor Install Guide, där väljer du blogger/blogspot.

    Nu kommer det komma upp en guide du kan följa;)

    Haade gott!

    SvaraRadera